2011. 07. 12.

Eger

Július első hétvégéjét (péntektől-vasárnapig), Egerben töltöttük.
Sajnos péntekre az idő lehült, de legalább nem esett az eső, kiránduláshoz pedig pont jó volt. Pénteken kora délután érkeztünk a szálláshoz, ami tökéletes helyen volt, félúton a belváros és a Szépasszony völgy között, így mindkettőt gyalog is meg tudtuk közelíteni. A kilátás is nagyon szép volt, a szobánk ablaka pont a völgyre nézett.
Megérkezésünk után besétáltunk a városba, és ebédeltünk egy bajor sörözőben. Régen, még Apával és barátainkkal jártunk itt, és emlékeztünk, hogy nagyon finom ételek vannak. Nem csalódtunk most sem, a finom ebédhez csapolt meggysört ittunk. Ebéd után elektromos autóztál egyet, majd felültünk egy városnéző "kisvonatra", ami körbevitt minket Eger nevezetességeit bemutatva, lement a szépasszony völgybe, majd vissza Dobó térre. Sátáltunk még egyet, beültünk egy cukiba, ahol sütiztünk, fagyiztunk, kávéztunk.
Másnap délelőtt elmentünk az Egri várba, ahol megnéztünk a különböző kiállításokat, kazamatát, panoptikumot és a börtönmúzeumot.
Délután pedig elsétáltunk a Szépasszony völgybe, ahol Apával boroztunk, Te pedig kipróbáltad az új szerzeményedet, egy íjat. Este bedőltünk az ágyba és mindnyájan elaludtunk jó korán. Vasárnap elmentünk Miskolctapolcára a Barlangfürdőbe. Talán 3 éve jártunk itt, még pici voltál akkor. Mivel akkor tél volt, nem volt túl nagy tömeg. Most viszont rengeteg külföldi volt, sajnos a rosszabbik fajtából, nagyon nem tudtak viselkedni. Maga a fürdő egyébként nagyon szépen meg van csinálva, ha jobb idő lett volna, valószínűleg a tömeg is jobban eloszlik. A hűvös idő ellenére Te kipróbáltad a kinti gyermekmedencét is. Ebédeltünk egy, már szintén ismerős étteremben, majd elindultunk hazafelé.
Jó kis hétvége volt, és annyira örülök, hogy már olyan nagyfiú vagy, hogy lehet Veled város nézni is.

Timi írta...

de jó, szeretem ezt a várost!