2009. 02. 23.

Parsang

Múlt hét csütörtökön került sor a bölcsis farsangra, vagy ahogy Te hívod a Parsang. Így, ha fel nem is váltotta, de most már a Kiskarácsony, nagykarácsony mellett az Itt a farsang áll a bál c. dalocskát is sokat énekled.
Mivel varrni nem tudok, a kézügyességem sem a legjobb, vásároltunk Neked jelmezt. Sokáig gondolkodtam, vajon mi lehetnél... Valamilyen állatka? Vagy mesehős? Végül Teletabbie mellett döntöttünk, mert még mindig nagyon szereted őket. A neten kutatva rátaláltam egy méretben megfelelő Dipsey jelmezre, így ő lett a nyerő.
A farsang egyébként jól sikerült, volt Zenekuckó, amit nagyon élveztetek, és nagyon aranyos jelmezek voltak. Bár én csak néhányat láttam, mivel zártkörű buli volt;-) Túrófánkot sütöttünk az alkalomra, aminek akkora sikere lett, hogy másnap már a receptet osztogattam. Te cukroztad meg a fánkokat, ezt nagyon élvezted.
Állítólag lesznek majd fényképek, nem tudom fényképész volt-e, vagy valamelyik szülő csinálta, minden esetre kíváncsian várom.

Addig is néhány saját kép:




3 megjegyzés:

Manó-anyuci írta...

Jajjjjjj de ÉÉÉÉÉÉÉÉDES! Annyira illik Bánkra ez a jelmez! Kicsi zöld manócska (tom, tom, tabiiiiis). :-)

Adriboci írta...

egyetértek az előttem szólóval, tökéletes választás volt, irtó édes az arcocskájához :)

Káté írta...

Köszönjük szépen!
Érdekes, a bölcsiben is mondták, hogy annyira passzol az egyéniségéhez;-)