2010. 08. 01.

Bölcsiszünet - 2. hét

Ezt a hetet együtt töltöttük. Bár nem nyaraltunk, de igen tartalmas kis hét volt.
Hétfőn bementünk dolgozni, mert nem lettem kész a munkámmal. Nem mondom, hogy könnyű volt Veled, mert nehéz volt úgy koncentrálnom, hogy 2 percenként akartál valamit, de Te ismét nagyon jól érezted magad a dolgozóban:-) Végül azért kész lettem mindennel, úgyhogy nem volt ebből probléma.
Keddre Keresztmamiékkal beszéltünk meg találkát. Eredetileg úgy volt, hogy kimegyünk a Hajógyári szigetre, de a változékony idő miatt ezt elnapoltuk. Így reggel elindultunk Lőrincre Gabiékhoz. Szerencsére az idő kegyes volt, egyszer volt egy kisebb szemerkélő eső. Jót játszottatok Botival és a csendespihenő alatt, (ahol csak Julika volt hajlandó aludni, de szerencsére Ti is viszonylag csendben voltatok) még beszélgetni is tudtunk Gabival. Hazafelé persze elaludtál a metrón, de kénytelen voltam felébreszteni Téged. Eredetileg ezen a napon étterembe mentünk volna, mert július 27.-én ünnepeltük a 8. házassági évfordulónkat. A gyomornyavalyám miatt azonban nem mertem bevállalni. Ehelyett rendeltünk kaját, amiből talán Te falatoztál a legjobb ízűen.
Szerdán semmi különösebb programunk nem volt, délelőtt kisétáltunk a Lehel-piacra, délután pedig főzőcskéztem.
Csütörtökön Évivel beszéltünk meg programot, az Omszk parkban nemrég megnyitott játszóházba mentünk. Később Keresztmamimék is csatlakoztak hozzánk. Ez a játszóház azt hiszem a legjobb ahol valaha is jártunk. Egy egész napos belépő 1500 Ft (2 éves kor fölött), felnőttnek 500 Ft. Van mászóvár, aminek a vége egy félhomályos kalózszoba, van kislányoknak hercegnő szoba, külön bébijátszó, csúszdás-labdás kütyük, játszószőnyeg ahol lehet autózni, vonatozni, motorozni, bármit. Kint, a kertben kanyargós csúszda, ugrálóvár, hinta, egy hatalmas trambulin, és elektromos versenyautó pálya található. A szülőknek kávézórész is van, itt táboroztunk le mi is. Olyannyira jól éreztük magunkat, hogy nyitástól, délelőtt 10 órától 16 óráig ott voltunk.

Pénteken Éviékkel egy Margit-szigetes kiruccanást terveztünk, de a reggeli borús idő láttán úgy döntöttünk, mégsem megyünk. Aztán délelőtt kisütött a nap, így kettecskén elindultunk a szigetre. Megnéztük a halas tavat, az állatkertet, majd elindultunk hazafelé, mert elkezdett szemerkélni az eső.
A tegnapi nap takarítással telt, amit annyira, de annyira utálunk mindannyian.
Ma, vasárnap pedig Keresztmamiék jöttek hozzánk ebédre. A terv az volt, hogy még délelőtt elmegyünk megnézni a helikoptereket, amik ilyenkor a Forma 1-re szállítják a nézőket és Mamáék utcájának a végéből, a Duna partról szállnak föl. Végül ez elmaradt, mert Julika elaludt mire ideértek. Ebéd után kihajókáztunk a Margit-szigetre, ahol Botival póni lovagoltatok, sétáltunk egy nagyot, majd hazajöttünk.

Nem mondom, hogy kipihenten vágok neki a jövő hétnek, de azért ez a sok program adott némi energiát amiből táplálkozni lehet a szürke hétköznapokon.

Ági írta...

Timcsi, hol van pontosan ez a játszó?