2010. 08. 01.

Mogyoróutca

Múlt hét szombaton egy kedves rokonunk meghívott mogyoródi telkére nem csak minket, az egész családot. Sajnos Ancsáék nem jöttek, mert Máté bárányhimlője még tombolt, így félő volt, hogy ha elkapod tőle, akkor pont a nyaralás alatt jön ki rajtad.
Én iszonyatos gyomorgörcs társaságában indultam el, ami sajnos nem hogy nem múlt, hanem végül az ügyeleten kötöttem ki, kétszer is, másodszorra egy szurival gazdagabban jöttem ki. (megj.: én még életemben nem szenvedtem ennyire, beleértve a szülést is) Rég volt már így együtt a család apraja-nagyja.
Már járunk régebben Gyuri bácsinál és Ibolya néninél, de akkor egyrészről még többen (Dédi mama, a testvére Margit néni), másrészről viszont többen (azóta született néhány gyerkőc) voltunk.

A menü bogrács pörkölt volt, a diétásoknak grillezett csirkecomb. Te persze egyikből sem ettél, mert előtte megettél egy zsák chipset. Ebéd után köszöntés volt, Gyuri bácsi és Anyu bátyja is kapott tortát. Mi ezután eljöttünk, de Te maradtál Mamáékkal. Nagyon jól érezted magad, jókat játszottál a fiúkkal (mert csak fiúgyerek van a családban:-)). A fényképeket pedig ezúttal Te készítetted.

A héten többször is említetted, hogy milyen jól érezted magad a Mogyoró utcában (Mogyoródon) és menjünk máskor is.


Nincsenek megjegyzések: